Min blogg suger stenhårt när jag är sjuk

Har tappat massa läsare nu när jag är sjuk eftersom jag uppdaterar så dåligt. Men hittar liksom ingen motivation till o blogga, jag gör ju ingenting när ja e sjuk liksom. Dricker massa te o tycker synd om mig själv haha.. Fan. Så jävla trött på o vara hemma, Imorse mådde jag verkligen piss. Har mått illa osv. MEN i helgen blir jag förhoppningsvis bättre, har ett sug av o gå på bio! skulle vilja se filmen " Shoo bree", har läst båda böckerna och nu har filmen äntligen kommit, någon av er som sätt den?♥




Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

går det att ladda ner den?? puss

2012-03-08 @ 12:43:11
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Dellie Sarja

Jag har sett den :D

2012-03-11 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0