FUCK - MY - LIFE

Jag är så jävla sjuk & de e så jävla synd om mig. Mina halsmandlar är åt helvete,min näsa är åt helvete & mina ögon rinner. Antingen är ja bara sjuk eller så har de börjat komma pollen. Och kan ja ju räkna med o få ett riktigt jävla helvete några månader framöver .. :) Känns toppen. Är så jäkla glad, speciellt när ja egentligen MÅSTE vara i skolan o fixa massa grejer men får inte gå dit! Och ännnu gladare blir jag när jag måste till läkaren o ja redan vet att han kommer fråga om ja vill operera bort halsmandlarna.. grymt!:)

Nu ska jag ta min sarkasm o dra nått gammalt över mig. Peace!



-
Typ detdär är jag när ja e sjuk HAHA ja dör lite nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0