Årets Bigbrother - ett jävla skämt

Allvarligt talat, årets Bigbrother är ett jävla skämt. Dom tar in dom tråkigaste människorna jag NÅNSIN sätt, tattarungar & pajaser !




SIPAN
Allvarligt talat, du är en tattarunge från en sketen förort. Du är en jävla översittare &
spelar allan ballan för Tv- kamerorna. Du är en jävla mobbare som älskar att sätta dig över andra!


MARCELO
Du är grymt jävla tråkig, du tror att du är 40 ggr snyggare än va du egentligen är.
NEJ, det är inte attraktivt med en kille som tittar sig i spegeln 150 ggr om dagen. Du blir "matcho" så fort
du får lite alkohol i kroppen, pinsam med andra ord.


ANNIKA
Du är FETT TRÅKIG. Du spelar svår för marcelo men ALLA kan se att du vill ha han med tanke på hur
svartsjuk du blir när han höll på med Hanna & Kija.

JOE
För det första så hör jag inte ett skit av vad du säger.
Du kommer ifrån någon liten håla högst upp i svergie, vad fan gör du här?


Ah de e väl typ dom jag tänker på, alla andra är för tråkiga för att ens minnas något av. MEN den ända jag gillar som fan är Tenny ! Min favorit utan tvekan haha, skönare människa får man ju leta efter! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0