Svar till Janina

Hmm Janina ville att jag skulle göra ett inlägg endast om mig själv, och det kan jag väl göra!
Jag heter alltså Johanna, bor i södertälje och är 18 år. Går sista året på Barn&Fritids programmet, dock vill jag inte jobba med barn haha. JAg har funderat lite på att jobba som inredare, verkar skit kul. Inreda hem och sådär! Hon ville ja skulle berätta lite om min skoltid .. haha inget jag är stolt över precis. Började umgås med "annat folk" när jag gick i 7an,började festa & skolka osv. Alltså vi hade ju skit kul, levde verkligen för dagen osv men nu när jag tänker tilbaka så ångrar jag mig som fan. Fick alltid höra att jag hade jätte stor potensial att bli något om ja bara gjorde mitt bästa i skolan men ah. Gick om 8an eftersom ja sket i allt o alla. Så hade en väldig tur som kom in på ett sånt bra gymnasie. Det var faktist DOM som kontaktade mig, jag hade ingen aning om att skolan existerade ens haha. Så ah ! Fick hoppa upp till 2an direkt o hoppa över 1a ring. Så har alltså gått 2 år men går i 3an nu så jag går ut till sommaren.
Har världens bästavän, Theres. Har kännt henne i snart 13 år. Bästabästa! Varit med om mycket,sätt mkt men inte så mkt ja vill skriva såhär öppet haha. Så det här får väl bli allt, nu vet ni lite om mig ! :)



"JärnGänget" - Saknar er grymt mycket tjejer !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0