Tandkräm mot finnar - myt eller sanning?

Alltså, alla har väl någongång hört att tandkräm är bra mot finnar? men stämmer det? Jag tänkte ge er lite tips emot finnar som JAG använder (då jag får finnar), händer ytterst sällan men får finnar när jag stressar mkt osv! :)



Tandkräm- Mitt bästa tips är faktist tandkräm, det funkar skit bra! Tandkrämen torkar ut finnen vilket gör
att den försvinner. Det är dock inte så bra att använda tandkräm direkt på huden, då kan man få  röda fläckar osv så använd bara lite,lite på finnen över natten Tex! Jag brukar lägga på lite tandkräm på finnen innan jag går och lägger mig på kvällen & på morgonen när jag vaknar syns den knappt :D så sov med tandkräm i typ 2 nätter så ska ni se vilken jävla mirakelkur det är ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0