Svar på kommentar

Fick en kommentar angående min hy! Så tänkte ge er lite tips på hur man sköter huden bra osv !:)



-Tvätta ALLTID bort ditt smink-
Vet att det är PEST att tvätta av allt smink efter en utekväll tex, men det är jätte viktigt! Tvätta av med ljummet vatten och någon slags MakeUp-Remover.


-Ansiktskrämer, INTE bodylotion!-
Köp en bra ansiktskräm, använd inte en vanlig Bodylotion som du har på hela kroppen, det är inge bra alls för ansiktet! Jag använder en kräm ifrån Aloe Vera, fick den av pappa och jag lovar er det är den bästa kräm jag nånsin testat! Den ska jag ha i både ansiktet och på kroppen, och man blir len som en bebisrumpa! :D



- Ser ut som en kräm för typ 30 kr haha, men lovar er testar ni den så kommer ni inte vilja
använda något annat! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0