Big Brother

Hej finisar. Ska strax göra lite te sen ska jag gå och lägga mig faktist! Titta på BB om jag inte somnar, och sen vakna pigg o fräsh imorrn o dra till skolan. Helt sjukt att det redan är torsdag imorgon ju ? Det ser inte ut att bli nå sol o värme i helgen, men hoppas får man väl göra åtminstone. Annars får det bli bio med Tommy ist, kanske nån kul fest? Har inte festat på väldigt länge nu, vilket är jävligt skönt men samtidigt så e ja sugen på o dra på någon riktigt galen hemmafest!

Förresten så är det något fucking FEL på mitt konto så jag kan inte beställa hem grejer via nätet, WTF ?! vad i helvete är problemet liksom, har inga obetalda fakturor,räkningar osv ? -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0