Pollen helvete

GODMORGON MÅNDAG liksom. Fyfan. Gjorde iordning mig,sminka mig osv för ett tag sen vilket var helt onödigt, räckte med att jag gick ut på balkongen för att dricka mitt kaffe & röka en cigg så klia jag typ sönder ögonen. Björkarna kan dra åt helvete. Hörde på radion imorse att det tydligen är REKORD mkt pollen ute iår ?! VARFÖR?! OCh det är helt onödigt att börja käka massa mediciner nu eftersom man måste "förebygga" innan våren kommer, så nu tar jag bara Clarityn eller vafan det heter och det hjälper väl i nån timme och sen är det samma visa igen. Kliar så jävligt och blir helt blodsprängd i ögonen, skulle inte förvåna mig om jag åkte dit för att ha tagit något med tanke på hur mina ögon ser ut. Ja jag klagar väldigt mkt idag, mår faktist helt åt helvete:( Kan inte gå till skolan, kan inte sitta på balkongen och jag är grymt sugen på att gå ut och sola:( Ska ringa min lärare nu och prata med henne, kanske får dra upp till skolan o hämta lite grejer o sen hem igen. Mitt liv fucking suger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0