Svar på 2 frågor

-vad ska du tatuera för något o hur kom du på att göra just det?-
Jag ska tatuera in 3 svartvita rosor på underarmen! Hur jag kom på det vet jag inte riktigt,
har alltid tyckt om blom-tatueringar och det de står för. Rosor betyder ofta Liv,kärlek osv. Alltså
något positivt! Det anses också som ett slags "skydd" att tatuera in en blomma! :)




-när tog du dina percingar? och har du kvar dom? :)-
Jag tog piercingen i underläppen när jag gick i sjuan, och den i överläppen när jag
gick i åttan. Ja har även haft i naveln o tungan!:) Har kvar den i överläppen, den i underläppen
har jag aldrig i typ, men den har dock inte växt igen ännu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0