Detta är ikke attraktivt


Killar som frågar "Vill du komma hem till mig o mysa &
kolla på film?"
- Vi båda vet vad du vill, Så varför inte bara lägga korten på bordet?


 Killar som är överkänsliga.
- Okej visst är de gulligt med killar som vågar visa känslor, men snälla. Det
är inte attraktivt nånstans när killar gråter och "ska ta livet av sig" för att de blivit dumpade elr. Dissade.


Killar som skickar töntiga låttexter ifrån Tex. Håkan hellström
- NEJ det är inte "gulligt & sött". Det är töntigt och lame.
Om du nu känner för att skriva något fint till din flickvän, skriv något som kommer ifrån DITT huvud & ifrån DITT
hjärta.


Killar som tror att man spelar "svår" när man ger dom nobben
- Bara för att en tjej säger nej så betyder inte det att hon spelar svår och egentligen bara vill ha mer
Utav din uppmärksamhet!

Killar med fjun
-ÅH ja dör, de e så jävla fult. NEJ du ser inte mer manlig ut bara för att du råkar ha några
hårstrån på överläppen, usch.






Tjejer som sminkar sig med 10 nr för mörk Foundation/Puder
- Smink är till för att PASSA din hudfärg, inte göra dig 10 ggr brunare


Tjejer som tror dom är fotomodeller efter 2 cider
- Då menar jag typ tjejer på krogen som först sitter i ett hörn o inte gör ett skit, och sedan efter 2 cider
ställer sig mitt på dansgolvet och tror dom är Beyoncé


Tjejer som spelar dumma
-Tjejer som typ kommer med ÖVERDRIVET dumma jävla kommentarer, endast för att folk
ska skratta åt dom, bara pinsamt


- Tjejer som använder löshår när de uppenbarligen inte har en aning om hur man sätter i det
-Jag vet inte hur många tjejer jag sätt med löshår där "trenset" synd bokstavligen överallt, Dessutom helt fel färg på löshåret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0