Godmorgon finisar!

Åh vad glad jag känner mig idag, snön håller ju på att försvinna!! Såå jävla glad jag är alltså haha :D Med lite tur så har det försvunnit till min födelsedag. Hoppas kan man ju alltid iallafall. Anyway, hemmastudier idag som vanligt. Ska kolla runt lite på vad jag måste fixa tills min födelsedag, måste dubbelkolla med alla hela tiden så ingen bangar ur, det vore fan skit trist. På lördagen (dagen efter min födelsedag) så kommer min bror och hans flickvän hit, super kul! Träffar ju typ aldrig honom längre så det ska bli skit kul. Theres kommer nog också hit hoppas jag, ska äta smörgåstårta osv! Men har sagt till mamma att jag vill öppna presentera på fredagen hihi :D


- Just nu, nyvaken & på glatt jävla humör! 


BTW! en fråga till ER. Tycker ni jag ska sätta i piercingen i underläppen igen?
Har inte haft den i på jättelänge o har funderat ganska starkt på att inte sätta i den igen,
Vad tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: Janina

hej! fin blogg :D

Kan inte du göra ett inlägg som bara handlar om dig typ? alltså om din skoltid osv ? kul o läsa (om du varit med om mycket det vill säga) hehe, vore snällt! :D

2012-02-22 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0