Saker jag absolut INTE klarar av



-Porslinsdockor-
Egentligen är det väl alla slags dockor, men porslinsdockor är värst. Jag klarar inte av att vara i ett rum med någon slags docka! Jag kommer ihåg när min syster hade köpt en porslinsdocka som var typ nästan en meter lång, den ställde hon i vårt rum (delade rum som yngre). Och jag gick upp på kvällen o la den längst in i en låda i köket HAHA, för jag fick sån panik



-Clowner-
Behöver jag ens förklara? äckliga,obehagliga & vidriga helt enkelt.


-Folk som nyser/hostar nära mig-
Då menar jag på TEX bussen/tåget, om jag sitter bredvid en sjuk gubbe på tåget tex som sitter o snorar
eller hostar så blir ja så äcklad så jag nästan spyr, hemskt -.-


-Spindlar-
Har varit LIVRÄDD för spindlar så länge ja kan minnas typ, alltså då menar jag inte att ja skriker lite o springer bort, utan jag är typ SJUKLIGT rädd för spindlar. Om jag har en spindel på benet tex, så jag gå flera timmar efteråt o tänka på att jag har fler spindlar på mig, har även drömt massa mardrömmar om det haha .. :(


-Svenskar som pratar "blattesvenska"-
JAg ska väl börja med att säga att jag absolut INTE har något emot utländska personer! MEN jag tål inte svenskar som ska försöka prata som utlänningar, som alltid använder orden "jalla,kahpe,brorsan,mannen,guzzen,bazza,shåla,ey,bree" osvosvosv .. ni fattar va?


-fjunmustacher-
Herreminjävlagud alltså, det FINNS verkligen inget fulare än killar som har lite fjun på
överläppen, så äcklig HAHAH. NEJ, du ser inte ett dugg manligare ut för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0