Lite om gårdagen & idag !

Hej finisar, fan har glömt o blogga typ haha! Så tänkte bara berätta lite om gårdagen och idag.
Igår träffade jag och Theres 2 killkompisar, så drog till donken o sen körde vi runt lite, eller ah Joakim körde :) Idioterna körde in i typ de mörkaste skogarna man kan hitta i den här lilla hålan, och så som pricken över i:et så höll vi på o köra över ett rådjur. Alltså både jag och tess var bokstavligen livrädda, eftersom vi hatar skogar osv. Haha, var väl hemma runt 12-1 igår skulle jag tro !

Och idag var vi nere i gnesta, fan vad jag längtar till sommaren nu ! Till och med luften är annorluna där ute, allt e så jävla lungt o tyst o man slipper all jävla dramatik här hemma! :)


Lägger in bilderna sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0