Godmorgon !

Åh va helt säker på att det var söndag imorse när jag vaknade, men sen insåg jag att det var måndag -.- sämsta dagen på hela veckan helt klart. MEN, om veckan går lika fort som alla andra veckor gjort så är det snart fredag igen vilket innebär att jag och Tess ska åka till gnesta o vara där en eller flera dagar ! Om det blir fint väder dvs, får väl be till gud om bra väder varje kväll fram tills fredag haha!:) Just nu sitter jag o äter frukost, eller ah dricker frukost haha. Gjorde en nutrilett-smoothie som ja ska börja med igen! Förra gången ja drack nutrilett så gick jag ner 2,5 kilo på 1 vecka. Helt sjukt! Men man går alltid ner gansk mkt i början o sen går de saktare o saktare, men ska iaf börj med det igen!

Och för er som inte vet vad nutrilett är för något så är det en dryck som man ersätter alla mål om dagen med, man ska alltså dricka den 5 ggr om dagen, jag slarvade dock sist o drack ungefär 3 st o sen åt ja inget annat så mådde inte sådär super bra sist! Man får i sig precis alla näringsämnen,proteiner osv när man dricker nutrilett! Det är en naturdiet och har vänner som druckit/dricker detta och säger att det funkar perfekt! MEN det gäller dock att man verkligen har viljan, annars är inte ens nån ide att börja!:)
Ska dessutom börja powerwalka igen, så grymt skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0